Finance & Admin Support (m/v)
Sterk Merk
Agrologic
Wat houdt dit in?
Als Finance & Admin Support ondersteun je de Interne Sales en werk je actief mee aan het optimaliseren van de bestaande processen.
De boekhoudkundige ondersteuning (60%) omvat onder andere:
- Inboeken van aankoop- en verkoopfacturen
- Voorbereiden en inboeken van betalingen aan leveranciers en van klanten
- BTW aangiftes en voorbereiding van de BTW afsluit voor onze Shared Services
- Maandelijkse en driemaandelijkse check met Shared Services Center voor consolidatie van de data.
- Actieve rol binnen de debiteurenopvolging
Overige administratieve ondersteuning (40%) bestaat uit:
- Opmaak van verkoopfacturen
- Stockbeheer ism logistiek
- Creatie van nieuwe klanten
In deze functie werk je vanuit Wervik maar sta je in nauw contact met je boekhoudkundige collega's centraal. Naast de ondersteuning krijg je ook de mogelijkheid om mee te werken aan het optimaliseren van de bestaande processen.
Waarom willen we jou?
Heel simpel.
Je bent gepassioneerd door administratie en dit is af te leiden uit je gedrevenheid en hands-on mentaliteit.
Daarnaast heb je ook een goede basiskennis van boekhouden.
Je houdt ervan om nauwkeurig te werken en met je kritische blik stuur je steeds bij waar nodig.
Ten slotte werk je met gezond verstand, waardoor je in staat bent zelfstandig te werken en je goed te organiseren zodat je geen enkele deadline mist.
Wat bieden we jou?
Een verantwoordelijke administratieve functie (tijdelijk voor +/-1 jaar) met ruimte voor ownership.
Je komt terecht in een solide en innoverende onderneming waarin onze medewerker centraal staat.
Naast een familiaal team met leuke collega’s krijg je een marktconform salaris volgens je capaciteiten, aangevuld met tal van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques van 8 euro en 32 verlofdagen.
Interesse?
Klik op de knop "Solliciteren" hieronder en vul op de volgende pagina jouw gegevens in.